به گزارش خوزپرس سعید قاسمی رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خوزپرس گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در برابر تمام تهدید‌ها و فشارهای خارجی با عزت خود، مقاومت و ایستادگی کردند. دفاع مقدس، زمینه حفظ و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه داخلی و برون مرزی را با تکیه با روحیه ایثار و سیره شهدا و الگوی ولایت فقیه بیش از گذشته فراهم کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ولایت فقیه و منطق پایبندی به گفتمان این اصل مهم اسلامی و انقلابی، محور تحولات جهانی در دوران معاصر است. پایبندی مردم به این الگو و منطق، ایران اسلامی را بر قله‌های عزتمندی رهنمون کرده است و کشور را از آزمون‌های بزرگ الهی سر بلند خارج کرده است.

قاسمی بیان کرد: حماسه ۲۲ بهمن و ۹ دی و دیگر صحنه‌های مهم انقلابی و اسلامی و حضور پر شور مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، گواه و نمونه‌ای کوچک از این اعتقاد و منطق در نزد مردم انقلابی ایران اسلامی است.

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: مردم ایران اسلامی با پایبندی به ولایت فقیه و توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، هرگز اجازه نفوذ و تحقق فتنه و انحراف را به دشمنان اسلام و انقلاب را در هیچ صحنه و عرصه ای نخواهند داد. ما باید بیش از گذشته بر تفکر اسلامی و انقلابی خود پایبند باشم و حفاظت و انتقال از این تفکر را برای عزتمندی و سربلندی کشور را مورد توجه قرار دهیم.