جهانبخش قلاوند پنجشنبه شب در آیین تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی اندیمشک در کانون شهید مطهری این شهرستان بیان کرد: خادمان مواکب، دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظامی در ایام اربعین حسینی در خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، با تمام توان پای کار بودند و خدمات خوبی ارائه دادند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به مردم واگذار کنیم، ارزش و تأثیر آنها بیشتر خواهد بود.
وی بر ضرورت مردمی کردن امور تاکید کرد و گفت: ادارات زمینه‌سازی و پیشتیبانی را انجام و مردم آیین‌های اربعین را برگزار کنند.

قلاوند، امام جمعه اندیمشک را محور همه آیین‌های دینی و فرهنگی دانست و عنوان کرد: حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و فعالان فرهنگی و مذهبی نیز باید پای کار باشند تا اتحاد و همدلی خالصانه‌ای شکل بگیرد.

نماینده مردم اندیمشک اظهارامیدواری کرد با تعامل دولت و مجمع نمایندگان یک چهره ملی، باتجربه، کارآزموده و بدون حاشیه سکان استانداری خوزستان را بر عهده گیرد.

وی اضافه کرد: همدلی و وفاق زیر چتر ولایت و رهبری نیاز امروز جامعه است و دولت، مجلس و مردم در کنار هم این راه را خواهند پیمود.

قلاوند گفت: با تغییرات مثبتی که در شهرستان اندیمشک انجام خواهد شد این شهرستان در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

مسوول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک نیز اظهارکرد: مواکب شهرستان اندیمشک در ایام اربعین حسینی در خدمت‌رسانی مطلوب و مناسب به زائران حضرت سیدالشهدا (ع)، پای کار بودند و مسوولان استانی از عملکرد آنها رضایت داشتند.

عبدالرضا چشم‌روشن افزود: مواکب مسیر رفت از ۱۸ مرداد برپا شدند و تا اربعین خدمت‌رسانی کردند؛ مواکب مسیر برگشت نیز تا چهار روز پس از اربعین، پذیرای زوار بودند.

وی یادآور شد: امسال مواکب رویکرد مردمی داشتند و ادارات نیز در بحث زیرساخت‌ها پشتیبانی کردند.
به گزارش خوزپرس، در پایان این آیین، با اهدای لوح از خدمات موکب‌داران اندیمشک تجلیل شد.