به گزارش خوزپرس این حادثه پیش از ظهر روز شنبه در خیابان بهشتی و در مجاورت هایپر مارکت آسمان در یک منزل مسکونی رخ داد و به تعدادی از خانه های مجاور از جمله هایپر مارکت آسمان خسارت وارد کرد.
گزارش خبرنگار خوزپرس از محل حادثه حاکیست بر اثر این انفجار که علت آن تاکنون روشن نشده به یک منزل مسکونی دو طبقه محل انفجار و واحد تجاری مجاور آن آسیب کلی وارد شده است.
این انفجار موجب آتش سوزی در طبقه فوقانی منزل مسکونی شده که ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل انفجار آتش را خاموش کردند.
فرمانده انتظامی دزفول در محل حادثه به ایرنا گفت:کارشناسان پلیس به همراه ماموران آتش نشانی در حال بررسی علت این انفجار هستند.
سرهنگ علی الهامی افزود:علت این انفجار در دست بررسی است.
وی اظهار کرد:این حادثه که حوالی ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز شنبه رخ داد خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشته است.
صدای ناشی از این انفجار علاوه بر ترس و وحشت اهالی موجب شکسته شدن شیشه های تعدادی از منازل مسکونی و هایپر مارکت آسمان شده است.
مشاهدات خبرنگار ایرنا از محل حادثه حاکیست حداقل سه واحد مسکونی و سه دستگاه خودرو در این حادثه آسیب کلی دیده اند.
همچنین بر اثر شدت انفجار که صدای آن در مناطقی از دزفول به گوش رسیده علاوه بر قطعاتی از درب و پنجره ها بخش هایی از مصالح ساختمانی منزل مسکونی محل انفجار به اطراف پراکنده شده است.
چهارشنبه شب نیز انفجار در یک منزل مسکونی در شهر شوش در شمال خوزستان دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.