به گزارش خوزپرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: اعتبار پروژه پل مالکریم از محل عوارض آلایندگی و به مدت ۶ ماه اجرا خواهد شد که درصدد هستیم با تمام توان در کمترین زمان ممکن آن را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: اجرای بلوار دوم شهری بار ترافیکی را از جاده اصلی کاهش و موجب سهولت در مسیر تردد شهروندان خواهد شد.

در ادامه علی قنبری رئیس شورای شهر اظهار داشت: پروژه پل مالکریم قبلا تعریف و طراحی شده بود که قرارداد پیمانکار وقت به علت اهمال در اجرای پروژه لغو شد و مجددا به مناقصه گذاشته و با تعیین پیمانکار ، هم اکنون آماده اجرا می‌باشد.

دکتر خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان نیز بیان داشت : محله مالکریم از محلات قدیمی مسجدسلیمان است که همواره یکی از مهمترین مطالبات انها همین جاده دسترسی بوده است که با احداث جاده مسجدسلیمان از تک محور بودن خارج می شود و باعث کاهش بار ترافیکی خواهد شد.

وی ادامه داد: عوارض آلایندگی فرصت بسیار خوبی بود که در اختیار شهرداری ها قرار گرفت و به همین دلیل در سطح استان اتفاقات خوبی رخ داد.

ابراهیم سرخمرد عضو شورای شهر در خصوص پروژه تپه رانشی دو راهی بی بیان عنوان کرد: اعتبار کلی پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده است که اعتبار اولیه خاکبرداری پروژه ۵/۸ میلیارد تومان است و بقیه اعتبار هزینه تملک شده است البته در مرحله بعد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مجددا به این پروژه اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: زمان اجرای پروژه ۶ ماه است و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت بعد از رفع نقاط حادثه یک لاین از مسیر دوراهی بی بیان به میدان نمره یک بازگشایی شود چرا که جاده های فرعی ، مسیرهای مناسبی برای تردد شهروندان نیستند.