حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گوی اختصاصی به سوالات خوزپرس درباره مجلس دهم، حضور مردم در انتخابات و فضای سیاسی کشور در مجلس دهم پاسخ داد و گفت:

 

حضور مردم  در انتخابات را چگونه ارزیابی می کنید؟

سادات ابراهیمی از حضور مردم تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: ابتدا لازم است از حضور حماسی و کم نظیر عموم مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی افزود: قطعا پیروز واقعی این انتخابات مردم بودند که علارغم فضای مسمومی که رسانه های غربی و نظام سلطه برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به وجود آوردند، اما نه تنها مردم توجهی نکردند بلکه مشارکتی بسیار مطلوب و ایده آل توطئه های آنها را نابود کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به هوشیاری مردم اشاره کرد و گفت: این یعنی هوشیاری مردم که علاقه مندی آنها به نظام و رهبری را نشان می دهد و مردم حماسه ای عظیم با حضور در انتخابات به وجود آوردند.

فضای مجلس دهم به نفع چه جریان سیاسی است؟

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پاسخ به سئوال مطرح شده گفت: فضای سیاسی کشور به نفع اعتدالیون است.

وی در ادامه افزود: اگر چه در بعضی از شهرستان ها به دلیل برخی از هواشی  اعتدالیون نتوانستند وارد مجلس دهم شوند ولی در تمام کشور موفقعیت با اعتدالیون بوده است.

سادات ابراهیمی  به تعامل دولت و مجلس اشاره کرد و تصریح کرد: لذا امیدوار هستیم مجلس و دولت تعامل سازنده ای داشته باشند و قدرت  آنها  در راستای افزایش اقتدار ملی و مصلحت مردم به کار برده شود و به حاشیه ها توجه نکند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با اشاره به رمز موفقعیت مجلس دهم گفت: ضمناً رمز موفقیعت مجلس دهم اولویت دادن به بیکاری، حل مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی است.

چرا برخی ها سپاه پاسداران را متهم به دخالت می کنند نظر شما چیست؟

سادات ابراهیمی  در پاسخ به سئوال مطرح شده اظهار کرد: از نگاه اول اگر کانیدی از این جایگاه استفاده کند نباید آن را به حساب کلیت مجموعه سپاه قرار داد و بلکه باید آن نامزد را مورد مذمت قرار داد.

وی افزود: نباید هیچ نهاد و ارگان رسمی کشور مورد تخریب قرار گیرد چون این نهادها و ارگان ها انقلابی متعلق به جناح خاصی نیستند که تخریب آنها تخریب یک جناح باشد بلکه تخریب نظام محسوب می شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند به نقش موثر سپاه درحفظ اساس  نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: سپاه پاسداران و بسیج از ارگان های رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که نقش موثری در تامین امنیت، تمامیت ارضی کشور و حفظ اساس نظام جمهوری اسلامی دارد لذا تخریب سپاه و بسیج تخریب نظام محسوب می شود.

انتهای پیام/