حبیب‌اله آصفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خوزپرس در دزفول اظهار داشت: دزفول در بخش‌های مختلف گردشگری و فرهنگی و اقتصادی دارای ظرفیت و استعداد فراوانی است.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت و متناسب با نیازهای بخش‌های مختلف شهری دزفول اقدامات گسترده‌ای در توسعه شاخص‌های مختلف شهری شهرستان طراحی شده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش ساخت نیروگاه خورشیدی دزفول فراهم شده است.

وی گفت: مراحل مقدماتی ساخت این نیروگاه با اخذ مجوزات لازم طی شده و به‌زودی شاهد اجرایی مراحل ساخت این نیروگاه در شهرستان خواهیم بود.

آصفی بیان کرد: سرمایه‌گذاران کشور آلمان منابع مالی این طرح را در شهرستان برعهده گرفته‌اند که اجرای این طرح زمینه رونق اقتصادی شهرستان را بیش ار گذشته فراهم می‌کند.

وی افزود: ظرفیت تولید این نیروگاه ۱۱ مگاوات بوده و ۲۰۰ هکتار زمین در منطقه کهنک دزفول برای ساخت این نیروگاه اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه دزفول اظهار کرد: پس از طی مراحل مقدماتی و اجرایی ساخت این نیروگاه و بهره‌برداری از آن نیروگاه خورشیدی دزفول به شبکه توزیع برق شهرستان در کمترین زمان ممکن وصل خواهد شد.