خوزپرس :رابطه گالیور قصه ما با ویلاساز معروف در شوشتر چه بوده؟

گالیور داستان ما یک شخص پرمدعا است که در چهره‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند و در این چند سال از این شاخه به آن شاخه پریدن برای رسیدن به اهداف خود بود تا از آن بهره‌مند شود. اونایی که کارتون سفرهای گالیور رو دیدن قطعا کاراکتر گلام رو به یاد دارند. همون کاراکتری که یه چهره‌ی درهم داشت، منفی باف بود و با هر مسئله‌ای روبرو می‌شد با یه لحن خاص می‌گفت: من می‌دونم … و مدام با همه چیز مخالفت می‌کرد.

این کاراکتر سمبل آدمای ناامید بود، اما اون چیزی که باعث جذابیت گلام می‌شد این بود که حرف‌هاش کاملا بر عکس می‌شد و اتفاقات خوب برای ساکنان سرزمین لی لی پوت می‌افتاد حال به شخصیت مورد نظر خودمان خواهیم پرداخت؛ گالیور قصه ما چه ارتباطی با ویلاسازی معروف داشت؛ بخوبی به یاد دارم که سال‌های گذشته در محافل برای این ویلاها مشتری پیدا می‌کرد و سعی در فروش این زمین‌ها داشت و ارتباطات بسیار نزدیکی با این شخص داشت.

سال‌ها دفتر فنی ویلا ساز ما به نام ایشان بود و عنوان می‌شد مهر نظام نظام مهندسی گالیور ما دست این ویلاساز معروف در شوشتر بود و وقتی دست این ویلاساز برای مردم رو شد یکباره مهر گالیور ما گم می‌شود و سریعا برای اعلام گم شدن مهر و گرفتن مهر جدید از شهرداری تا سازمان نظام مهندسی در تردد بوده است.

گالیور قصه ما باید پاسخگو باشد علیرغم اینکه مشمول بخشنامه تعارض منافعه بوده و کارمند یک سازمان دولتی است چگونه با استفاده از رانت منابع بالادستی در مرکز استان و خارج از شوشتر از خدمات تمام وقت سازمان نظام مهندسی که مخصوص مهندسین فاقد شغل می‌باشد بهره مند شده و با تضیع حقوق سایر مهندسین شوشتر نظارت یک ساختمان بلند مرتبه را در شوشتر عهدار می‌گردد!؟

نکته قابل توجه این است که این فرد که سالها از نزدیکان ویلاساز معروف بوده و نقش بسزایی در روند ساخت این ویلاها و مجوزات آن داشته امروز در سایه درحال فعالیت است!؟

نقش گالیور قصه ما در انتخاب شورای متخصص در شوشتر هم قابل توجه بود که بزودی به این موضوع هم اشاره خواهد شد؛ چرا که وی برای رسیدن به اهداف خود از شخصیت گلام استفاده کرد تا به صندلی برسد اما ناکام ماند و دلیل جدایی آن از شورای متخصص در شوشتر همین بوده.

مستنداتی دست این رسانه رسیده است که ضریب نظام مهندسی این فرد با رانت بالا رفته و گالیور قصه ما در علیرغم عدم سکونت آن در شوشتر و کارمند رسمی یک دستگاه دارای تعارض منافع افزایش نظام مهندسی آن تغییر کرده است.