اسحاق مهدی پور در گفت و گو با خوزپرس در راستای دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر آزاد سازی سواحل رودخانه ها اظهار داشت : عملیات آزاد سازی 20 هکتار از اراضی حریم و بستر و سواحل رودخانه کارون در شهرستان شوشتر انجام شد.

وی افزود: در این عملیات که درساعت 5 صبح مورخ 18 اسفند 1400 انجام شد، باهمکاری امور آب منطقه شمال و حریم بانی سازمان آب و برق و با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر اجرا شده است.

مدیر امور آب منطقه شمال خوزستان بیان کرد : تعداد 20 واحد باغ ویلا و دامپروری که بصورت غیرمجاز در بستر رودخانه کارون(شاخه گرگر) روبروی شهرک اندیشه، احداث شده بود، تخریب و حریم و بستر رودخانه کارون آزاد سازی گردید.

*اسحاق مهدی پور با اشاره به دستورات دادستان مردمی شوشتر مبنی بر آزاد سازی رودخانه ها خاطر نشان کرد: دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر در بحث آزاد سازی سواحل دستور اکید داشته است و از همکاری بسیار خوب فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر میکنم.*

*مهدی پور تصریح کرد: در بحث آزاد سازی سواحل رودخانه ها به صورت قاطع و با دستور دادستان محترم شوشتر برخورد قانونی خواهیم کرد.*