به گزارش خوزپرس از اهواز؛ سرهنگ کارآگاه علی حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس از طریق اکانت شبکه اجتماعی ضمن مزاحمت و تهدید اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: متهم که از بستگان شاکی بود، در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در نتیجه به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

 

رییس پلیس فتا استان خوزستان افزود: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق مجرمانه است و با خاطیان در این‌گونه جرایم برابر قانون به‌ شدت برخورد می‌شود.

سرهنگ حسینی ادامه داد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.