سادات ابراهیمی منتخب شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از پاسخ کوبنده به رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل قدردانی کرد.
«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»
طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده، اگر بزنید می‌خورید؛ ممکن است ضربه هم بزنند اما چند برابر ضربه می‌خورند؛ دنیا این پیام را به خوبی لمس کرده است.
 پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند. در این حمله برق آسا و خیره‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیرو‌های مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات “وعده صادق” با رمز مقدس “یا رسول‌الله (ص) ” با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند. 
این حمله رعدآسا و طوفانی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران صورت گرفت. این حمله هشداری مرگ‌بار برای دشمنان  بود و باعث شادی ملت‌های آزاده جهان شد.
ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه  و جنایات اخیر انان در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نماییم.
والسلامسید محمد سادات ابراهیمی منتخب مردم شریف شهرستان های شوشتر و گتوند