به گزارش خوزپرس از اهواز، به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه ، در آستانه عید سعید فطر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهواز و سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا ، ضمن بازدید از یگان‌های مستقر در خط مرزی جنوب غرب ، با رزمندگان سپاه اسلام دیدار کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد در این دیدار گرم و صمیمانه با عرض قبولی طاعات در ماه مهمانی خدا، از تلاش و همت بالای پاسداران حریم ولایت نیروی زمینی سپاه قدردانی و اظهار داشت: نگهبانی از شرف و ناموس مملکت و کیان انقلاب اسلامی ، مدالی زرین است که بر گردن پاسداران و سربازان اسلام می درخشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان آمادگی مداوم سپاه و نیروهای مسلح در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان واعتلای هر چه بیشتر کلمه الله را عرصه‌ای خطیر و شایسته تمجید عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی و ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با جبهه کفر در ولایت مداری و تعهد انقلابی تا آخرین نفس است.

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز آمادگی رزم نیروی انسانی و تجهیزاتی و روحیه بالای سربازان و پایوران را از ویژگی‌های نیروی زمینی سپاه و اظهار کرد: دشمن از بیداری و ایستادگی همیشگی سپاه در میدان هراس دارد.

وی افزود: شهدای اخیر نیروی زمینی سپاه و دیگر شهدای گرانقدر نظامی و انتظامی در منطقه سیستان و بلوچستان گواهی بر صدق نیت و عمل و ایستادگی سربازان ولایت تا آخرین قطره خون است.