به گزارش خوزپرس از شوشتر؛ سیدعلی مرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر صبح امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران بدهی های دانشکده علوم پزشکی شوشتر را نزدیک به ۳۰۰ میلیارد اعلام کرد و اظهار داشت:بیش از ۱۰۰ میلیارد معوقات حقوق، نزدیک ۵۰ میلیارد بابت غذا ، بدهی بابت خوابگاه، بدهی به موتورسیکلت فروشی، بدهی چند میلیاردی آب، برق گاز و انواع و اقسام بدهی های دیگر وضعیت این دانشکده را از حالت قرمز به سیاه رسانده است.
وی گفت: تاکنون چندین مرتبه با معاون وزیر بهداشت دیدار کرده و توانسته است بخشی از این بدهی ها را پرداخت کند اما مسیر سختی پیش روی این دانشکده است.

وی تصریح کرد: در مدت کوتاهی که مسوولیت را قبول کرده است چندین مرتبه با معاون وزیر بهداشت دیدار کرده و توانسته است بخشی از این بدهی ها را پرداخت کند اما مسیر سختی پیش روی این دانشکده است.

مَرد تاکید کرد: یکی از افق های که دنبال می کند تبدیل دانشکده به دانشگاه است تا بتوان در شوشتر نیز دانشجوی دکتری جذب شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطر نشان شد: باتوجه به پتانسیل های شهرستان و توریستی بودن آن گردشگری سلامت را در برنامه خود قرارداده است که نیازمند حمایت مسوولین و سرمایه گذاری در این حوزه است.

مَرد همچنین در خصوص زمان افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی خاتم الانبیا شوشتر گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ این اتفاق رخ بدهد.

براین اساس و باتوجه به گفته های سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر باید صراحتا بگوییم : چشم سهراب گیلانی روشن ! زیرا مدیران مورد وثوق وی دانشکده علوم پزشکی شوشتر را با بدهی های نجومی به زمین سوخته ای تبدیل کردند!
زمین سوخته ای بنام  بخش سلامت که بقول سهراب گیلانی ۲۳ پله بالاتر از بخش سلامت شهرستان دزفول قرار دارد البته نه در عمل بلکه در شعار تغییر برای پیشرفت که بهتر است بگوییم : تغییر برای پسرفت! /