به گزارش خوزپرس از اهواز، سرهنگ سعید حسنوند دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۶ محدودیت ترافیکی در معابر درونی شهر اهواز به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تعیین شده است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: محدودیت ترافیکی از میدان چهارم کیانپارس، مسیر شمال به جنوب و برعکس تا تقاطع دوم (پهلوان) اجرا می‌شود.

وی گفت: مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده برای تردد از بلوار ساحلی شرقی، شمال به جنوب و برعکس، بلوار ساحلی غربی شمال به جنوب و برعکس ، پل سوم، خیابان خرداد و وهابی جنوب به شمال تا خیابان ۱۳ ،اصلی کیان آباد شمال به جنوب و برعکس خواهد بود.

رییس پلیس راهور اهواز تصریح کرد: همچنین از خیابان اصلی زیتون کارمندی و همچنین میدان زیتون( چیتا ) میدان پارک و میدان سنگر واقع در منطقه زیتون کارمندی اعمال محدودیت خواهد شد.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: مسیرهای جایگزین این محدودیت‌ها شامل خیابان‌مناطق و خیابان زاویه بصورت شرق به غرب و برعکس، خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران جنوب به شمال و برعکس تعیین شده‌ است.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مناطق یاد شده، روان‌سازی ترافیک و تسهیل درتردد خودروها را بصورت ویژه در دستور کار دارد.

رییس پلیس راهور اهواز از رانندگان خواست تا از تردد در مسیرهای اعمال محدودیت شده خودداری کنند.