به گزارش خوزپرس از اهواز، جواد خادمی که از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس بوده خدمات ارزنده ای در تصدی های مختلف برای حوزه های مختلف به ویژه خانواده های ایثارگر داشته است موجب شده تا فردی محبوب در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور باشد.

خادمی در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و فاضلاب کشور تلاشی جهادی داشت و با همت این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۶ هزار نفر در این حوزه تبدیل وضعیت شد. آقای خادمی صراحت و صداقت و مردانگی و خدمت به مردم را که شعار انتخاباتی اش می باشد را در طول خدمت و تصدی پست های مختلف به حق اثبات کرده است.

امروز حمایت روحانیت و بزرگان تهران از این افتخار کشور میتواند موجی در انتخابات به وجود بیاورد و باید یادآوری کنم جواد خادمی فرزند خوزستان می باشد و اجماع بزرگ خوزستانی های مقیم تهران و ائتلاف بزرگ اقوام زاگرس نشین از وی ،سناریوی َانتخابات در این حوزه را تغییر داده است.

جواد خادمی
کد انتخاباتی ۳۶۴۳
حوزه انتخابی تهران شمیرانات شهرری اسلامشهر و پردیس

باید همه مردم در انتخابات با اصلح شناسی فردی را انتخاب کنند که با داشتن مجلسی قوی برای مردم و رضایت مردم تلاش کرد و یکی از چهره های برتر، جواد خادمی در حوزه انتخابیه تهران؛ ری؛ شمیرانات اسلام شهر و پردیس می باشد و همه ما برای حمایت از این افتخار کشور به میدان خواهیم آمد

به کسی رای بدهیم که مرد عمل باشد.
جواد خادمی
کد انتخابی ۳۶۴۳
حوزه انتخابی تهران شمیرانات شهرری اسلامشهر و پردیس