صابر علیدادی مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو نگاه و توجه ویژه‌ای به استان خوزستان داشته و با عزم و اراده‌ای که وجود داشته کارهای بسیار بزرگی در بخش‌های آب شامل بهره‌برداری از طرح بزرگ آبرسانی غدیر و همچنین پیشرفت‌های چشمگیر در بخش طرح جامع فاضلاب شهر اهواز صورت پذیرفته است.
وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات خوبی که در بحث فاضلاب اهواز انجام شده و تلاش بر این است که از فرصت ایجاد شده در دولت سیزدهم حداکثر استفاده برای شتاب بخشی به طرح‌های فاضلاب و آب استان استفاده برده شود و مشکل فاضلاب شهر اهواز یکبار برای همیشه برطرف شود.
وی افزود: مهمترین دغدغه و نارضایتی مردم شریف اهواز در روند اجرایی پروژه فاضلاب شهر اهواز، ترمیم نوارهای حفاری بوده و ضمن عذرخواهی از مردم شریف اهواز این اطمینان را به شهروندان عزیز اهوازی داد که هیچ پروژه جدیدی تا قبل از اتمام پروژه قبلی، آسفالت و آماده سازی محل تردد ساکنین هر منطقه آغاز نخواهد شد.
وی گفت: ترمیم نوارهای حفاری در حال انجام بوده و تمامی معابری که پروژه آن‌ها به اتمام رسیده است در اسرع وقت اصلاح و آسفالت خواهد شد.

آسفالت بیش از 3 هزار و 650 مترمربع در پروژه‌های طرح فاضلاب اهواز

علیدادی با اشاره به آسفالت خیابان‌ها در یک ماه اخیر عنوان کرد: در مدت زمان یک ماه گذشته بیش از 3 هزار و 650 مترمربع آسفالت در پروژه‌های طرح فاضلاب اهواز اجرا گردیده و با احتساب پروژه‌های فعال نیاز به ترمیم و آسفالت 7 هزار و 200 مترمربع باقیمانده بوده که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی در خوزستان تمامی گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حالت آماده باش بوده و به شرکت آبفا اهواز ماموریت داده شد که برای کمک به شهرداری اهواز از همه ظرفیت استفاده کند؛ با شروع بارندگی تمامی پمپ‌ها با حداکثر ظرفیت در مدار بوده و با پایش مستمر ایستگاه پمپاژ فاضلاب و استقرار تیم های عملیاتی از بروز بحران شهری که همه ساله در فصل بارش کام شهروندان اهوازی را تلخ می‌نمود جلوگیری کنیم.