به گزارش خوزپرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای با توکل بر خدا و پشتوانه مردم، کشور را از تمام گذرگاه‌های دشوار عبور دادند.

نایب رییس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنده به عنوان طلبه‌ای کوچک همان گونه که در دوران دفاع مقدس وظیفه خود می‌دانستم برای دفاع از اسلام و انقلاب در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یابم، امروز نیز وظیفه خود دانستم تا واردعرصه انتخابات خبرگان شوم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشعل فروزان هدایت و معنویت را در دنیا برافراشته است، گفت: مکتب‌های مادی دنیا پاسخگوی نیاز بشر نیست و برافراشته شدن مشعل معنویت در دنیا به دست معمار کبیر انقلاب موجب جذب جوانان در کشورهای مختلف دنیا به مکتب نجات بخش اسلام ناب محمدی شده است.

نامزد مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان بیان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور با عظمت در عرصه‌های مختلف ثابت کرد که همچنان پای انقلبا ایستاده‌ است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، ادامه داد: نظام مقدس اسلامی میراث شهدا است و حراست از این نظام مقدس تکلیفی بر عهده همه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم و عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین متولد ۱۳۳۸ در دزفول است.

حجت الاسلام مقامی از محضر آیات مکارم شیرازی سبحانی و وحید خراسانی در درس خارج تلمذ کرده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

خوزستان دارای ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.