به گزارش خوزپرس از اهواز, علی‌اکبر حسینی‌محراب شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان بیان کرد: قانون اداره کار و مشکلات این حوزه موجب گلایه‌هایی از سوی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی شده که طی سالهای گذشته نیز مطرح شده است و نیاز است اعتراضات به گوش وزیر کار برسد.

وی اضافه کرد: باید موارد مورد بحث توسط کارشناسان و صاحب‌نظران مربوطه بررسی و پس از انجام نامه‌نگاری‌های لازم با وزیر کار نتیجه اعلام شود.

خوزستان استان نخست کشور در رونق کسب و کار معرفی شد

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز و قائم مقام دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در این نشست گفت: گزارش پایش ملی محیط کسب و کار برای پاییز منتشر شد و استان خوزستان در این پایش به عنوان استان اول در بهبود فضای کسب و کار معرفی شد.

شهلا عموری افزود: بعد از خوزستان استان‌های قم و زنجان در رتبه‌های بعدی این پایش هستند.

وی این اتفاق را در تاریخ گذشته بی‌سابقه دانست و اظهارکرد: اگرچه بخش خصوصی مشکلات زیادی دارند ولی این اتفاق میمون با تلاش دست‌اندرکاران این حوزه حاصل شده است.

 

در این نشست در خصوص تعیین میزان هدررفت گندم در مراحل مختلف، بررسی وضعیت معافیت مالیات بر ارزش افزوده شرکت حمل و نقل کالا نیز مورد بحث و تبادل نظر شد.