به گزارش خوزپرس از شوشتر؛ شامگاه گذشته فیلمی توسط دفتر نماینده شوشتر و گتوند در فضای مجازی منتشر شد که یکی از ائمه جمعه شهرهای اقماری شوشتر در خطبه های نماز جمعه، برای احدی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بصورت علنی و اشکار عملکرد این کاندید را از تریبون نماز جمعه تبلیغ می کند که باعث تعجب مردم بخصوص کاربران مجازی شد.

اساسا امامت جمعه مطابق تعلیمات دینی و سیره ائمه طاهرین (ع) و نیز دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) نقش هدایت دینی و تببین مواضع انقلابی و سیاسی نظام و مطالبه گری از مسئولین به نفع مردم را به عهده دارد نه اینکه تریبونی برای فعالیت کاندیداهای مجلس قرار بگیرد.
همچنین ایجاد وحدت بین همه اقشار مردم یکی دیگر از فلسفه های وجودی نماز جمعه است .
حال مردم می پرسند آیا ائمه جماعت می توانند علنی از تریبون نماز جمعه برای کاندیدای خاص تبلیغ کنند!؟

سوال دیگر اینکه آیا عملکرد دولت را میتوان به نام نماینده نوشت!؟

دولت سیزدهم نقش قابل توجهی در روند اجرایی پروژه های نیمه تمام داشته و طی این دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام داده است اما در همین شهری که امام جمعه باید از مردم ان دفاع کند پروژه های نیمه تمام مانند آبیاری اراضی کشاورزی ( که حاصل زحمات دیگران است) کامل نشده و پروژه زیرگذر این شهر هنوز اندر خم یک کوچه است و با گذشت 20 ماه از این پروژه وعده 16 ماه برای تکمیل ان محقق نشده است.

اما اینکه اقدامات دولت توسط یک ائمه جمعه بنام نماینده ثبت شود باید دید وجاهت قانونی دارد؟

از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تقاضا داریم این فیلم ائمه جمعه را مشاهده کرده و در خصوص مجاز بودن یا نبودن ائمه جمعه در بیان نمودن عملکرد نماینده بصورت شفاف روشنگری و رهنمود فرماید.
چه بسا در سایر شهرستان های خوزستان نیز این وقایع تکرار شوند.