به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست شورای اطلاع رسانی استان روز شنبه ۲۳ دی ماه به ریاست علی ‌اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست که دستور کار اصلی آن در خصوص انتخابات بود گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیتها نگاه موسع اعمال کرد؛ به طوری که در خوزستان به ازای هر کرسی ۳۶ داوطلب رقابت میکنند در نتیجه زمینه از سوی شورای نگهبان برای رقابت فراهم شده است. از این رو مجریان انتخابات و مسئولان به کمک رسانه ها برنامه ریزی لازم را جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات فراهم نمایند.

وی افزود: ترفندهای رسانه ای و عملیات روانی دشمن بر عدم حضور مردم در صحنه انتخبات متمرکز شده است و بایست این روش های رسانه ای را شناسایی کنیم و جلوی تاثیرگذاری رسانه های معاند بر افکار عمومی را بگیریم.

حسینی محراب اظهار داشت: رای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت کنیم و تلاش کنیم ۴ مؤلفه انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را به طور کامل و به نحوه احسن محقق نماییم و خط مشی ما در این خصوص اجرای سیاست های ملی و مرکزی در عین در نظر گرفتن شرایط استانی است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امسال در ایام دهه فجر حدود هزار پروژه در سطح استان افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد که می تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی موثر باشد و جا دارد روابط عمومی ها و رسانه ها با تشکیل جلسات و ایجاد هماهنگی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.