بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در شهرستان اندیمشک دو حماسه خلق شد. حماسه اول تقدیم اولین شهید مدافع حرم به ساحت مقدس حضرت زینب ( سلام الله علیها ) بود تا نام اندیمشک در لوح زرین شهادت طلبی و جانبازی برای اهل بیت ثبت و ظبط شود. حماسه دیگر، حماسه حضور مردم بود از پیر و جوان، زن ومرد. همه آمده بودند تا با فرزندان و برادر شهیدشان وداع کنند. موج خروشان جمعیت به حدی بود که رفتن را سخت و نفس کشیدن را دشوار کرده بود.

پیکر مطهر شهید چون نگینی بر دوش جوانان لبیکی دوباره با امام عشق و رهبر معظم انقلاب. درود خدا بر شما مردم رشید اندیمشک که رستاخیز ایستادگی هستید در عصر خمینی.

یکی از صحنه های زیبا حضور نماینده ولی فقیه، سید بزرگوار حضرت آیت الله موسوی جزایری بود که پا به پای مردم و در میان مردم حضوری سبز و صمیمی داشت و تشکر بی پایان از سخنان گوهر بار ایشان که فرمودند باز هم مردم اندیمشک وفاداری خود را به اسلام و انقلاب و رهبری اثبات نمودند.

ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معزز شهید جلیل القدر و همه مردم شهید پرور اندیمشک، باید اذعان داشت که شما فرزندتان را تقدیم اهل بیت کرده اید اما همه جوانان اندیمشک فرزندان شما هستند.

در انتها از همه مسئولین و متولیان و دست اندر کاران امر برگزاری این مراسم بسیار سپاسگزاریم که در این وقت اندک مراسمی آبرومندانه و ماندگار را قدم زدند.