خوزپرس // فوتبال خوزستان از دیرباز خاستگاه جوانان مستعد و توانمندی بوده که به پشتوانه اعتماد و حضور در میادین توانسته اند خوش بدرخشند و زمینه ساز انتقال موفق به تیم های مطرح کشور و حتی کشورهای خارجی شوند. بدون شک بهره گیری از بازیکنان مستعد و جوان خوزستانی در ترکیب تیم های لیگ برتری و دسته اول می تواند ضمن انگیزه آفرینی بیشتر در میان علاقمندان، کاهش هزینه ها و امکان موفقیت در رقابتها را فراهم سازد. علاوه بر اتکا به بازیکنان بومی و دلسوز استانی از دیگر مولفه هایی است که می تواند کادر فنی تیم های خوزستانی در لیگ های کشور را به استفاده از این بازیکنان ترغیب کند.

 

از جمله بازیکنان مستعد خوزستانی که تقریبا در تمامی رده ها حضوری موفق داشته حامد زیدی ۲۲ ساله است که متولد مسجدسلیمان بوده و سابقه حضور در لیگ برتر امید با پارس جم را در کارنامه دارد. زیدی علاوه بر همراهی تیم بزرگسالان استقلال مسجدسلیمان و جنوب اهواز در لیگ برتر استان و دیهیم اهواز در لیگ یک، با تیم آزادگان در لیگ مناطق کشور نیز حضور داشته است. این بازیکن چپ پا که در پست وینگر چپ و راست به نقش آفرینی در مسابقات پرداخته در تست باشگاههای حفاری و نفت اهواز نیز شرکت نموده است.

 

به نظر می رسد درخشش و موفقیت تیم های استان در مسابقات متضمن اعتماد به بازیکنان جوان و آینده دار این چنینی است تا استعدادهای ناب اما نهفته ی فوتبال خوزستان بیشتر فرصت عرض اندام و بروز توانمندی های خود را در مسابقات پیدا کنند.