به گزارش خوزپرس از اهواز، سرگرد سجاد بهمئی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز وظیفه خطیر اصحاب رسانه در برابر فتنه و توطئه‌های دشمن، امیدآفرینی در سطح جامعه است.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های بسیج رسانه استان دانست و افزود: دشمن با وارونه‌سازی وقایع و تبلیغات منفی به دنبال تزریق روحیه ناامیدی است بنابراین رسانه‌ها باید با امیدآفرینی و جهاد تبیین، نشاط و انگیزه را در جامعه برقرار و دستاوردهای نظام را بیان کنند.

سرگرد بهمئی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش جهاد تبیین، تجلیل از خبرنگاران فعال بسیجی، برگزاری تور رسانه‌ای راویان پیشرفت، حضور خبرنگاران بسیجی در تجمع ۳۰ هزار نفری و مراسم غبار روبی مزار شهدا را از برنامه‌های بسیج رسانه‌ استان در هفته بسیج عنوان کرد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان در ادامه به برگزاری نشست‌های هیات اندیشه ورز با رویکرد حل مشکلات استان اشاره کرد و افزود: نشست‌های مطالبه‌گری در هفته بسیج دنبال می‌شود و با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به دنبال امیدآفرینی و انتشار اخبار صحیح هستیم.

وی توضیح داد: از دیگر برنامه‌های بسیج، برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای “سرزمین مقدس” با حضور یکصد فعال رسانه‌ای استان است.

گفتنی است یک هزار و ۹۳۹ برنامه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در خوزستان اجرا می‌شود.

پنجم آذر ۱۳۵۸ سالروز تاسیس بسیج مستعفین به فرمان امام خمینی(ره) است.