به گزارش خوزپرس از اهواز، مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های خبیثانه رژیم صهیونیستی در ایجاد تردید و رخنه در صفوف باصلابت نیروهای مقاومت، به شهادت رساندن کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه است.

وی ادامه داد:جدیدترین اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی حمله به مدارس و بیمارستان‌ها است؛ اما آنچه از غزه و فلسطین در اخبار مخابره می‌شود این است که مردم فلسطین حتی با وجود فقدان عزیزان خود، شعار حمایت از نیروهای مقاومت را سر می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما به عنوان عضوی از مجموعه آموزش و پرورش کشورهای اسلامی، عمل شنیع و به دور از انسانیت حمله به اماکن آموزشی و درمانی را محکوم می‌کنیم.

حمیدی‌نژاد افزود: تربیت دانش‌آموزان وفادار به ارزش‌های مقاومت و آموزش استکبارستیزی و مبارزه با ایادی استکبار و در راس آن رژیم اشغالگر صهیونیستی، به عنوان یک اصل اولویت‌دار در راس برنامه‌های آموزش و پرورش کشورهای اسلامی از جمله ایران است. در این راستا، با هماهنگی آموزش و پرورش خوزستان در هفته بسیج دانش‌آموزی و راهپیمایی ۱۳ آبان، دانش‌آموزان خوزستانی با حضور پرشور خود، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از کودکان و دانش‌آموزان فلسطینی اعلام حمایت کردند.

وی عنوان کرد: بدون شک، ترویج فرهنگ مقاومت و حمایت از مظلومان به ویژه مردم فلسطین که بیش از هفت دهه برای دفاع از حق مشروع خود مبارزه می‌کنند، باید اصل قرار گیرد.