به گزارش خوزپرس به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز یکشنبه اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا فردا جو استان تقریبا پایدار است؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته به تناوب با عبور امواج ناپایدار، ابرناکی، رگبارهای پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق استان به ویژه مناطق شرق، شمال شرق و ارتفاعات قابل انتظار است.

وی افزود: از روز دوشنبه تا چهارشنبه، استقرار جریانات جنوبی باعث افزایش رطوبت در نوار ساحلی و قسمت‌های جنوبی استان خواهد شد و در این مدت تغییرات دمایی محسوس پیش‌بینی نمی‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۴.۷ و ایذه با ۱۰.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۳.۸ و حداقل ۱۷.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ (یکم مهرماه تا چهارم آبان ماه ۱۴۰۲) در ایستگاه دزپارت به میزان ۲۵.۳ میلیمتر ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تقویت سامانه ناپایدار همراه با بارش باران، رگبار و رعد و برق از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.