به گزارش خوزپرس از اهواز، اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز از فردا 3 آبان 1402 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آغاز می‌شود. این نمایشگاه با هدف ارائهقابلیت‌ها و توانمندی‌های صنایع مختلف و ایجاد فضای تعاملیبین صنعتگران، بازرگانان، مصرف‌کنندگان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

رونیکس به‌عنوان برند پیشرو در صنعت ابزار ایران، در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز حضور خواهد داشتتا کیفیت و تنوع گسترده‌ محصولات خود را با بیش از ۲۵۰۰محصول برقی، شارژی، بادی و بنزینی، به همراه بزرگ‌ترین بانکقطعات کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه و دیگر خدمات به فعالانصنایع خوزستان و علاقه‌مندان صنعت ابزار ارائه کند. زمان برگزاری نمایشگاه، 3 الی 6 آبان ماه و زمان بازدید از 16 تا 22 خواهد بود.

در این رویداد، شرکت‌های معتبر فعال در صنعت ابزار، تجهیزات،اتوماسیون صنعتی و دستگاه‌های جوش و برش حضور خواهندداشت. این نمایشگاه، فرصتی برای فعالان صنایع مختلف برایشناخت تولیدات صنعتی دیگر شرکت‌ها است. شرکت‌های حاضردر این نمایشگاه، در کنار رونمایی از جدیدترین محصولات ودستاوردهای خود، با دست‌اندرکاران سایر صنایع نیز ارتباطبرقرار می‌کنند.

رونیکس از مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان خوزستان، صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، فولاد و سایر سازمان‌ها، همکاران صنعت ابزار وتمام عزیزان علاقه‌مند به صنعت و ابزار دعوت می‌کند تا از غرفه‌ این شرکت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهوازایران بازدید کنند.