به گزارش خوزپرس از اهواز، خوزستان، استان صنعتی ایران، خاستگاه صنایع مولدی نظیرفولاد، نفت و گاز، پتروشیمی و خودرو‌سازی تا صنایع ساختمانیو کسب‌وکارهای کوچک‌تر مانند کارگاه‌های آهنگری، صنایع چوبو است. در همین راستا، اهواز مرکز استان خوزستان و یکیاز مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور، در آبان‌ماه سال جاری میزبان رویداد صنعتی متفاوتی خواهد بود. اولین نمایشگاهبین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز به‌زودی برگزار خواهدشد.

رونیکس به‌عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، پس از تجربۀحضور پرقدرت در دو رویداد بین‌المللی ابزار تبریز و صنعتساختمان تهران، در این نمایشگاه شرکت می‌کند تا راوی تنوع و کیفیت محصولات خود باشد. غرفه رونیکس در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی اهواز در حال ساخت است و حالا مراحلپایانی آن در حال اجرا است. در این نوشتار، ساخت غرفه نمایشگاهی رونیکس را با نگاهی اجمالی بررسی می‌کنیم.

ساخت غرفه نمایشگاهی رونیکس، در مراحل پایانی

این روزها نمایشگاه بین‌المللی اهواز حال و هوای متفاوتی دارد.شرکت‌کنندگان رویداد بین‌المللی ابزارآلات اهواز در حال غرفه‌سازی هستند. چندین روز متوالی است که رونیکس در سالن خلیج فارس، مشغول آماده‌سازی غرفه خود برای میزبانی ازبزرگان صنایع بزرگ و کوچک استان خوزستان، پیشکسوتان صنف ابزار و علاقه‌مندان به صنعت ابزارآلات و قطعات است. این غرفه با تلاش‌های شبانه‌روزی ده‌ها نفر از تیم غرفه‌سازی و تولیدرونیکس و نیز پیمان‌کاران طراحی غرفه،در حال ساخت و آماده‌سازی است.

طراحی و اجرای متفاوت غرفه رونیکس، توسط یکی از بزرگ‌ترینشرکت‌های فعال در زمینه ساخت غرفه‌های بزرگ نمایشگاهیانجام می‌شود. در انتخاب و چیدمان تک‌تک المان‌های غرفه رونیکس توجه و دقت خاصی به کار رفته است؛ چراکه این غرفه قرار است تداعی‌گر کیفیت و تنوع ابزارآلات رونیکس باشد؛ کیفیتی که اتفاقی نیست و تنوعی بی‌نظیر با بیش از 2500 محصول و 34 هزار نوع قطعه! ده‌ها نفر بهطور همزمان با ساخت، دکوراسیون،رنگ‌آمیزی، برندینگ، چیدمان ابزار، مهندسی تصویر و صدا و مشغول آماده‌سازی فضایی وسیع و متفاوت برای میزبانی از بازدیدکنندگان محترم هستند. جایابی و چیدمان ابزارآلات و قطعات رونیکس در سالن خلیج فارس، در دسته‌بندی‌ها و غرفه‌های متنوع در حال انجام است.

در طراحی و ساخت غرفه رونیکس در نمایشگاه ابزار اهواز،بخشی به‌عنوان VIP در نظر گرفته شده تا مدیران این برند بتوانندبا بزرگان صنایع مولد کشور، پیشکسوتان صنعت ابزار، دست‌اندرکاران این صنعت اصیل و قدرتمند و همچنین فعالانسایر صنایع دیدار و گفتگو داشته باشند. افزون‌براین، بخشی مجزا برای فروش سازمانی طراحی شده که مدیران و کارکنان رونیکس در این بخش پذیرای میهمانان عزیز ارگان‌ها، صنایع و سازمان‌های مختلف خواهند بود.

غرفه‌سازی و تمام فعالیت‌های رونیکس در راستای احترام به مخاطب

جمعیت زیادی از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور، از غرفهرونیکس در این رویداد بازدید می‌کنند؛ از مجریان اصلی وبرگزارکنندگان، بزرگان صنایع مولد کشور نظیر فولاد، نفت و گاز، پتروشیمی و … تا پیشکسوتان صنعت ابزار، مدیران عاملبرندهای مختلف شرکت‌کننده در نمایشگاه و مردم علاقه‌مند بهصنعت ابزار.

تمام آنچه در طول سال‌های فعالیت برند رونیکس برای تولید ابزارآلات باکیفیت صورت گرفته و تلاش‌های هفته‌های گذشته برایحضور پرقدرت رونیکس در نمایشگاه ابزارآلات صنعت اهواز، در راستای پاسخگویی به نیاز صنایع مختلف، مخاطبان صنعت ابزار، احترام به مشتریان و همچنین آگاهی‌بخشی از تنوع وکیفیت محصولات این برند به مردم عزیز ایران است. رونیکس با هدف ادای احترام و میزبانی هر چه تمام‌تر از بازدیدکنندگان محترم، تلاش کرده تا غرفه‌ای در شأن مخاطبان بسازد و در کنارآگاهی‌بخشی در مورد حوزۀ فعالیت‌های خود، بتواند به نحویشایسته، پذیرای بازدیدکنندگان باشد.

رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی ابزارآلات صنعت اهواز مشتاق دیدار شما است

اهواز مرکز استان خوزستان، شهر کارون و دیار شب‌های زنده،به‌زودی میزبان رویداد منحصربه‌فردی خواهد بود. اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنایع مختلف و ایجاد فضای تعاملی بین صنعتگران، بازرگانان، مصرف‌کنندگان و عموم مردم از تاریخ 3 تا 6 آبان 1402 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز از ساعت 16 الی 22 برگزار خواهد شد. رونیکس به‌عنوان برند پیشرو در صنعت ابزار ایران، با شرکت در این رویداد نمایشگاهی تخصصی، بار دیگر بی‌واسطه با طیف گسترده مخاطبان دنیایابزار ارتباط برقرار می‌کند. غرفه رونیکس واقع در سالن خلیج فارس این نمایشگاه، میزبان مردم خونگرم استان خوزستان،سازمان‌ها، صنایع مختلف، همکاران صنعت ابزار و تمام عزیزانیاست که می‌خواهند از دستاوردها و جدیدترین ابزارآلات ساختاین برند باخبر شوند؛ غرفه‌ای که احترام به مخاطب و نگاه ویژهرونیکس به کیفیت و تنوع را در تمام کلیات و جزئیات آن می‌توان دید.