به گزارش خوزپرس از اهواز، اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، باحضور برندهای معتبر در زمینه صنعت ابزار، تجهیزات،اتوماسیون صنعتی، دستگاه‌های جوش، برش و… برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنایعمختلف و ایجاد فضای تعاملی بین صنعتگران، بازرگانان،مصرف‌کنندگان و عموم مردم برگزاری می‌شود.

این نمایشگاه قرار است در مرکز استان خوزستان و شهر اهواز برگزار شود. خوزستان از استان‌های صنعتی کشور است که بخش بزرگی از درآمد کشور به‌واسطه صنایع بزرگ و کوچک این استان تامین می‌شود. بزرگ‌ترین میادین نفت و گاز خاورمیانه وجهان، صنایع پتروشیمی، فولاد و ذوب آهن، مزارع کشت و صنعتو باعث شده تا خوزستان را به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصادکشور بشناسند.

این نمایشگاه فرصتی برای فعالان صنایع مختلف جهت تعامل و گفت‌وگو برای شناخت تولیدات صنعتی دیگر شرکت‌ها است. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، در کنار رونمایی ازجدیدترین محصولات و دستاوردهای خود، با دست‌اندرکاران سایرصنایع نیز ارتباط خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی می‌تواند رونق صنایع مختلف را در پی داشته باشد و نتیجه رونق صنعت، توسعه پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور است.

در جریان برگزاری نمایشگاه‌ها طیف وسیعی از مخاطبان درگیر می‌شوند؛ از جمله صنعتگران و فعالان صنایع مختلف، مغازه‌داران، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، وسایل نقلیه و هتل‌ها،رستوران‌ها، تولیدکنندگان غرفه ، چاپ‌خانه‌های چاپ بروشور وکاتالوگ‌ و..؛ برگزاری نمایشگاه‌ اهواز می‌تواند رونق کسب‌وکار رابرای این تعداد از مخاطبان ایجاد کند.

حضور ثابت رونیکس در بازار ابزار باعث شده تا بتواند با عرضهابزارآلات متنوع، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه رضایت کاربران را برآورده کند. رونیکس با هدف رونق صنعت ابزار و پاسخگویی به نیازهای گوناگون مصرف‌کنندگان در نمایشگاه صنعت اهوازحضور خواهد داشت تا تنوع بی‌نظیر محصولات خود با بیش از۲5۰۰ نوع ابزارآلات برقی، شارژی، بنزینی و بادی را به همراه بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور با 34000 نوع قطعه و دیگر خدمات به مخاطبان خود ارائه دهد.

زمان برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلاتصنعت اهواز از ۳ تا ۶ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزارینمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز از ساعت 16 تا 22 خواهد بود.  

رونیکس از مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان خوزستان، صنایعنفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سایر سازمان‌ها، همکاران صنعتابزار و تمام عزیزان علاقه‌مند به صنعت و ابزار دعوت می‌کند تا ازغرفه‌ این برند در نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهواز بازدید کنند