به گزارش خوزپرس از اهواز، رونیکس یک برند ایرانی معتبر در بازار ابزار است. اتکا به نیروی انسانی خبره و توجه به کار تیمی، سرلوحه و نقشه راه رونیکس در مسیر موفقیت است.

آنچه که به عنوان رفتار سازمانی متمایز در ارکان این برند تعریف شده، تلاش یک مجموعه منسجم برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مصرف‌کنندگان است. تجلی این همکاری تیمی را می‌توان به عنوان نمونه در حضور رونیکس در نمایشگاه‌های تخصصی ابزار دانست.

رونیکس از ابتدای امسال در دو نمایشگاه «تخصصی ابزارآلاتتبریز» و نمایشگاه «بین‌المللی صنعت ساختمان تهران» حضوری فعال داشته است. همچنین این برند قرار است از سوم تا ششمآبان ماه میزبان علاقه‌مندان صنعت ابزار، صنعتگران، بزرگان بازار و… در نمایشگاه «تخصصی ابزار اهواز» باشد.

همه پای کار!

برای حضور درخشان و چشمگیر در رویدادی مانند نمایشگاه تخصصی ابزار اهواز، تمام تیم‌های رونیکس پای کار می‌آیند.افراد و تیم‌های مختلف در مجموعه رونیکس مانند زنجیر به هم متصل هستند و کار تیمی شاه‌کلید موفقیت رونیکس است.

تیم ارتباطات و برند

حضور موفق در یک نمایشگاه را باید به چند مرحله تقسیم کرد. پیش، حین و پس از برگزاری نمایشگاه. تیم ارتباطات و برند رونیکس از هفته‌ها قبل از آغاز نمایشگاه کار خود را آغاز می‌کند.انتخاب پیمانکار سازنده غرفه، طراحی غرفه و نحوه چینش ابزار، جانمایی تیم‌های مختلف، اطلاعرسانی و آگاهی‌سازی از روند برگزاری (شامل تبلیغات محیطی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و …) و برنامه‌ریزی برای رویدادهای درون نمایشگاه تنها بخشی از فعالیت‌های تیم ارتباطات و برند است.

تیم سیستم‌ها و روش‌ها

کار تیم سیستم‌ها و روش‌ها نیز قبل از نمایشگاه آغاز شده و در نمایشگاه دوچندان می‌شود. هماهنگی بین تمام تیم‌ها  و افراد حاضر در رویداد، پیشبرد و برنامه‌ریزی برای اجرای کار و… جز وظایف تیم سیستم‌ها و روش‌ها است.

تیم فروش

تیم فروش نقشی اساسی در موفقیت حضور برند در رویدادهای مختلف دارد. این تیم باید 2500 ابزار مختلف رونیکس را به بازدیدکنندگان بشناساند و در یک کلام قدرت، تنوع و کیفیت ابزارآلات رونیکس را به نمایش بگذارد.

تیم خدمات پس از فروش و قطعات

رونیکس دارای بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34000 نوع قطعه است. این بانک قطعات پشتوانه رونیکس برای ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد به مشتریان است. تیم خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس برای ارائه آخرین خدمات این برند به مصرف‌کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف حضوری فعال دارد.

تیم مدیریت

از محمدرضا رامخو بنیان‌گذار و مدیرعامل برند رونیکس تا تمام مدیران ارشد این کمپانی در غرفه رونیکس میزبان بازدیدکنندگان هستند. محمدرضا رامخو اصلی‌ترین چالش و دغدغه خود را برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان و همچنین صاحبین صنایع می‌داند؛ به همین دلیل در تمام نمایشگاه‌های رونیکس حضوری فعال دارد.

همه برای یکی

از ابزار باکیفیت و قدرتمند تا خدمات پس از فروش منحصر به فرد. از تنوع بی‌نظیر محصولات تا بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران. از رفتار سازمانی متمایز تا ارتباط مستمر با بزرگان بازار ابزار و … همه و همه در راستای افزایش کیفیت خدمات برند رونیکس است.

هدفی که تمام تیم‌های فعال در برند آن را دنبال می‌کنند. حضور در نمایشگاه ابزار اهواز، فرصت دیگری است تا رونیکس به عنوان یک مجموعه ایرانی بتواند با صاحبین صنایع، فعالان صنعتی، بزرگان و علاقه‌مندان بازار ابزار و … دیدار و گفت‌وگو کند.