به گزارش خوزپرس از اهواز، جشن مردمی «طوفان الاقصی» در راستای حمایت از قیام بزرگ مردم مظلوم فلسطین امشب، ۱۵ مهر از ساعت ۲۰ در میدان مولوی و میدان شهدای اهواز همراه با نور افشانی و پخش شیرینی برگزار شد و اهوازی‌ها با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

این اجتماع حدود سه ساعت ادامه پیدا کرد و در ادامه جوانان اهوازی با به صدا دراوردن بوق خودرو و موتورسیکلت خود ابراز شادی کردند.

با توجه به اتفاقات اخیر نوار غزه، نه تنها در شهرهای استان خوزستان بلکه در تمام نقاط کشور و کشورهای جبهه مقاومت به خصوص یمن، مردم به شادی و تجمع در حمایت از فلسطین پرداختند.

نیروهای حماس امروز صبح ۱۵ مهرماه به وسیله موشک و راکت ابتدا برخی از نقاط رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند و هم اکنون در حال پیشرفت می باشند؛ «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نفوذ کردند.

به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، یک‌ هزار نیروی مبارز فلسطینی به شهرک‌های یهودی نشین اطراف غزه حمله بردند که یکصد صهیونیست از زمان آغاز این عملیات به هلاکت رسیده‌ اند.