به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: افتخار ، عزت ، موجودیت و معنویت ما از مقام شامخ شهدا نشات گرفته است.
آیت الله سیدعلی شفیعی افزود:تجلیل از مقام شهدا یک وظیفه است و امروز برای خدایی شدن و رسیدن به موفقیت بیشتر نیازمند شهدای والامقام و راه ماندگار آنان هستیم.
وی اظهار کرد:دوران طلایی دفاع مقدس و جانفشانی شهدا موجب اقتدار ایران اسلامی شده و امروز این جایگاه ایران اسلامی مرهون تلاش شهدای گلگون کفن است.
عضو خبرگان رهبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود:در آستانه دهه مبارک فجر باید با تمام آرمان های انقلاب،شهدا و امام و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم.
وی گفت: باید به دنیا ثابت کنیم شور و حماسه،وحدت ، شعور و بصیرت ما همچنان پابرجاست و مردم ما همواره پای انقلاب اسلامی و راه شهدا ایستاده اند.
آیت الله شفیعی با بیان اینکه دشمن جایگاه رفیع ولایت فقیه را هدف گرفته است افزود:دشمن با نیرنگ سیاسی و هزینه کردن در صدد آسیب رساندن به جایگاه عظیم رهبری است لذا باید هوشیار بود.
وی گفت:امنیت و آرامش جامعه به دلیل برکت وجود رهبر معظم انقلاب و درایت ایشان بوده و مردم ما در دوران مختلف با پیروی از ولایت به دستاوردهای عظیم رسیده اند.
عضو خبرگان رهبری افزود:با حضور در صحنه و شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه شکوه انقلاب و رهبری را نشان می دهیم دشمنان را ناامیدتر از همیشه خواهیم کرد.
وی با اشاره به جایگاه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از مردم خواست افراد اصلح را راهی این دو مجلس مهم کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک هم گفت:پیکر مطهر این شهدا اخیرا در خاک دشمن شناسایی شدند.
عظیم روشنی افزود:ملت ایران اسلامی همواره پیرو راه شهدا و خون شهدای گرانقدر بوده و با همین ایمان و اعتقاد در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب گام بر می دارد.
پیکرهای مطهر این دو شهید در محل شهدای گمنام در شهر بیدروبه اندیمشک به خاک سپرده شدند.
یکی از این شهدای والامقام ۱۹ ساله در منطقه شرهانی و در عملیات محرم به شهادت رسیده و شهید دیگر نیز با ۱۸سال سن در جزیره مجنون در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
اندیمشک در شمال خوزستان به سنگربان کرخه و دز  معروف است.
اواخر آبان ماه نیز پیکرهای پاک و مقدس دو شهید گمنام در شهر آزادی و اواخر دی ماه نیز دو شهید گمنام در شهر حسینیه با حضور پرشور مردم شهید پرور اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شدند.