به گزارش خوزپرس؛ انوشیروان بهرامی در گفت‌وگو اظهار داشت: در راستای برطرف کردن مشکلات موجود در سطح شهر خدماتی به صورت روزانه در حال انجام است که امیدوارم با توجه به حجم این مشکلات، ارائه خدمات به شهروندان روزبه‌روز گسترده‌تر شود.

وی درباره اقدامات جدید شهرداری ایذه بیان کرد: جمع‌آوری فضاهای سبز غیرمتعارف در سطح پیاده‌روها و به جانمایی مناسب در نصب پل‌های هوایی از اقدامات این شهرداری بوده است.

سرپرست شهرداری ایذه با اشاره به برنامه‌هایی که در روزهای آینده اجرا خواهند شد، عنوان کرد: زیباسازی بلوارها، نصب چراغ‌های تلسکوپی و ریسه‌های نوری در  میدان‌های اصلی شهر از جمله برنامه‌های آتی است.

وی بیان کرد: ۲ خیابان تازه تأسیس را در دستور کار قرار دادیم که به مسیر بهشت زهرا وصل خواهند شد و امیدوارم طی روزهای آینده به بهره برداری برسند.

بهرامی نسبت به اقدامات انجام شده در زمان فعالیت خود گفت: ۳ ماه از معوقات کارکنان این ارگان، بخشی از مطالبات پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز و بدهی های دیگر پرداخت شده است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان آسفالت سطح شهر بیان کرد: وضعیت آسفالت در خیابان‌های شهر نابسامان است و با پیگیری‌های انجام شده کارهای خوبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری ایذه در ادمه افزود: گروه‌هایی در سطح شهر به زیباسازی و نظافت سطح شهر در راستای آماده سازی سیمای شهر برای ورود میهمانان نوروزی در حال فعالیت هستند.