به گزارش خوزپرس از اهواز، استاندار خوزستان روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: بناست شورای اطلاع رسانی دولت به ریاست فرمانداران و با دبیری مدیران ارشاد و عضویت مدیران ذیربط و جمعی از اصحاب رسانه در سطح شهرستان ها تشکیل شود و امیدواریم با این کار ارتباط خوبی بین مسوولان شهرستانی و رسانه ها شکل بگیرد.

استاندار خوزستان اطلاع رسانی درست به مردم را یکی از وظایف دستگاه‌ها دانست و گفت: باید مردم را از اقدامات و خدمات دولت مطلع کرد و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

ضرورت مدیریت ترافیک ایام بازگشایی مدارس

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل مدارس و دانشگاه‌ها و ضرورت مدیریت ترافیکی در این ایام افزود: معمولا ۲ و سه روز اول مدارس به دلیل شلوغی در شهر، شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود لذا از مردم به خصوص بازاری‌ها تقاضا دارم که صبوری کرده و وقت خود را تنظیم کنند.

حسینی محراب گفت: با توجه به احتمال برخی ناهماهنگی سرویس ایاب و ذهاب مدارس در روزهای ابتدایی سال تحصیلی، توصیه می شود خانواده‌ها در این ایام برای جابجایی دانش آموزان اقدام کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست ضمن تبریک به دانشجویان تازه وارد به دانشگاه ها بیان کرد: از تلاش همه دانش آموزان و دانشجویانی که به کسب علم‌آموزی می پردازند تا در توسعه و آبادانی کشور و استان تاثیرگذار باشند؛ قدردانی می کنم