به گزاش خوزپرس، سردار احمد خادم الشهدا روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دزفول با اشاره به دستگیری تعدادی از تفنگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس افزود:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با این حرکت ابهمت آمریکا را شکستند.
وی افزود:بازداشت تفنگداران آمریکایی در آبهای نیلگون خلیج فارس ،پیام و هشداری به برخی کشورهاست تا مراقب رفتار خود باشند.
فرمانده قرارگاه کربلا همچنین به محور مقاومت در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت:محور مقاومت متشکل از رزمندگان مسلمان شیعه و سنی با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده و دشمنان اسلام را زمین گیر کرده است.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا در سراسر کشور افزود:شهدا با نثار خون پاک خود همچون شمع سوختند تا به انقلاب اسلامی و جهان اسلام روشنایی ببخشند و امروز نیز گسترش روحیه انقلابی و شهادت طلبی در جهان اسلام حاصل خون پاک شهداست.
سردار خادم الشهدا با گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم نیز گفت:شهدای مدافع حرم با هجرت از دیار خود روحیه شهادت طلبی را بار دیگر در جامعه زنده و تقویت کردند و این روحیه همچنان در جای جای جهان اسلام رو به گسترش است.
وی حضور رزمندگان مدافع حرم از کشورهای عراق ، افغانستان،پاکستان ،لبنان ،فلسطین و ایران اسلامی در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی را حرکتی جهانی و اثر گذار دانست و گفت:رزمندگان مدافع حرم توطئه های شوم دشمنان اسلام را برملا کردند.
فرمانده قرارگاه کربلا همچنین در نخستین یادواره مردمی تجلیل از دو شهید مدافع حرم دزفول در مسجد جامع این شهر افزود:شهدا به تکلیف خود عمل کردند و اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
سردار خادم الشهدا به توطئه دشمنان اسلام در کشورهای عراق و سوریه اشاره کرد و گفت:دشمن ابتدا قصد حمله به ایران را داشت اما از آنجا که قادر به ایستادگی در برابر ایران اسلامی نبود هدف خود را به سمت سوریه و عراق متمرکز کرد اما با ایستادگی جوانان مدافع حرم دشمن این بار نیز متحمل شکست سنگینی خواهد شد.
وی به تشریح عملیات مختلف مدافعان حرم در سوریه و شکست سنگین تروریست های تکفیری داعش اشاره کرد و گفت:رزمندگان مدافع حرم با روحیه انقلابی و شهادت طلبی
صدمه سنگینی به داعش وارد کرده و از عاشورای امسال تاکنون بین ۲ تا سه هزار نفر از تروریست های داعش را در سوریه به هلاکت رساندند.
فرمانده قرارگاه کربلا در خاتمه با تاکید بر حفظ روحیه شهادت طلبی در جامعه افزود: روحیه شهادت طلبی به واسطه شهدای مدافع حرم موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف شده است.
در اولین یادواره مردمی تجلیل از شهدای مدافع حرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان امیر علی هیودی و سید مجتبی ابوالقاسمی دو شهید مدافع حرم دزفول از خانواده معظم این دو شهید تجلیل بعمل آمد.