به گزارش خوزپرس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم ۳۰ درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن ۱۵ درصد دیگر از پروژه فاضلاب اهواز را تکمیل کنیم و پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ طرح عمرانی در حوزه فاضلاب اهواز تعطیل نشده است و تلاش شرکت آبفا خوزستان و عزم دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری از فاضلاب اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

کرمی نژاد عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های اعتباری و مالی ممکن برای تسریع در روند اجرایی این طرح استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن طرح را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: طرح بزرگ فاضلاب اهواز شاخص‌ترین‌ خدمت عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است و در این زمینه در تلاش هستیم تا با تلاش همه بخش‌ها بتوانیم این طرح را به بهترین شکل اجرایی و تکمیل کنیم.