همزمان با پنجمین و ششمین روز از هفته دولت آیین افتتاح دو پایگاه بهداشتی ” شیخ مندنی و چهاربیشه” با حضور فرماندار مسجدسلیمان و برخی از مسوولین شهری برگزار شد.

 

به گزارش خوزپرس دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان  اظهار داشت :

در راستای اهداف طرح تحول نظام سلامت بر اساس نیازمندی ها موجود همچنین محافظت مالی از مردم در قبال هزینه های سلامت و برقراری عدالت در دسترسی به خدمات اولیه بهداشتی برای آحاد مردم و ارتقای کیفیت خدمات درمانی دو پایگاه بهداشتی شیخ مندنی و چهاربیشه طی دو روز متوالی افتتاح گردید .

دکتر جلیلی در ادامه افزود : منابع مورد نیاز پروژه ساختمان پایگاه سلامت شیخ مندنی از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشکی اهواز تامین گردیده و خوشبختانه با مساعدت‌های دانشگاه و پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین مربوط و واحد تجهیزات شبکه بهداشت و درمان ، هم اکنون این دو پایگاه به بهره برداری رسید است .

وی در ادامه اضافه کرد: مجموعا زیر بنا پایگاه شیخ مندنی در دو طبقه ۲۳۰ متر مربع می باشد و میانگین اعتباری در نظر گرفته شده برای ساخت و تجهیز این پایگاه بهداشتی ۱ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان است .

 

لازم به ذکر است پیش از این منطقه شیخ مندنی با جمعیت تحت پوشش ۳۲۷۴ نفر و منطقه چهاربیشه با پوشش جمعیتی ۵۰۱۴ نفر فاقد پایگاه سلامت بوده که با افتتاح این پایگاه ها از این پس ساکنین این دو منطقه از خدمات بهداشتی اولیه بهره‌مند خواهند شد .