به گزارش خوزپرس ساعت 8 شب 3 شهریور ماه 1402، ماجرای مفقود شدن کوشا 4 ساله در کوی ملت(کورش) اهواز توسط مادرش به پلیس اطلاع داده شد و عکس های این پسربچه اهوازی در فضای مجازی دست به دست می شد تا سرنخی از او به دست بیاید.

 

با توجه به اینکه پدر و مادر کوشا چندسالی است که از یکدیگر جدا شده اند؛ کوشا بیشتر با مادر خود زندگی می کرده است.

 

مادر کوشا ادعا کرده بود ساعت 9 شب کوشا را به در خانه پدربزرگش رساندم اما بررسی دوربین های مداربسته نشان از آن داشت که مادر تا مقابل خانه پدربزرگ کوشا رفته، اما او را پیاده نکرده است!

 

تحقیقات و بررسی ها ادامه داشت تا اینکه ساعت 5 صبح روز دوشنبه ۵ شهریور جسد کوشا در شهرک حفاری اهواز در حالی پیدا شد که آثار جراحات و خفگی بر گردن مقتول نمایان بود؛ و پیگیری فرضیه قتل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 

با توجه به اینکه مادر کوشا آخرین فردی بوده که همراه کودک بوده؛ با دستور دادستان، زن جوان دستگیر شد و مادر کوشا در تحقیقات ابتدایی به قتل بی رحمانه پسرش اعتراف کرد.

 

زن جوان در این‌باره گفت: پسرم مانع رسیدن من به خواسته هایم می شد به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم و پس از قتل با ادعای ناپدید شدن پسرم سعی داشتم پلیس را گمراه کنم، اما جسد پسرم پیدا شد.

 

هم اکنون مادر مقتول در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و برای شناسایی عوامل دخیل در این قتل و کشف زوایای پرونده تحقیقات ادامه خواهد داشت.

 

مادر مقتول برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی خواهد شد.

 

 

علی طلاوری

خبرنگار خبرگزاری خوزپرس