به گزارش خوزپرس به نقل  پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان امیر طرفیانی شامگاه دوشنبه در خصوص برگزاری نمایشگاه هفته دولت توضیح داد: آنچه برای ما در برگزاری نمایشگاه اهمیت داشت این بود که نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد؛ و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: تعدادی از دستگاه ها نیز به دلیل اینکه در ایام اربعین در حال ارائه خدمت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه هستند امکان حضور در نمایشگاه را پیدا نکردند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: در جریان این نمایشگاه یک سری مراسم رونمایی و همچنین انعقاد تفاهم نامه انجام خواهد شد و تاکید کردیم در راستای جهاد تبیین در هر غرفه صفحه نمایش جهت پخش تولیدات چندرسانه ای مربوط به دستگاه ها مستقر شود؛ در هر غرفه نیز تجهیزات و دستاوردها به نمایش در خواهد آمد.

طرفیانی اظهار داشت: در یک سالن نیز مواد غذایی از جمله مرغ و برنج با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی تحت نظارت اتاق اصناف و همچنین لوازم التحریر عرضه خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، میز خدمت، نشست خبری برای مدیران و حضور دانش آموزان راهیان پیشرفت از جمله بخش های این نمایشگاه سه روزه خواهد بود که در دو سالن برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته دولت به مدت ۳ روز از هفتم تا نهم شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی اهواز دایر خواهد بود