به گزارش خوزپرس از اهواز، نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندارخوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: هفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگارگذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می ماند.

حسینی محراب با اشاره به شعار هفته دولت ” دولت، مردم” بیان داشت: در هفته دولت از واژه های تاثیرگذار، کارهای جدید و نواستفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

وی عنوان داشت: از مطرح کردن مقامات و مسئولان بپرهیزید، این دولت متعلق به مردم است و بگذارید که مردم در کارها دخیل باشند.

استاندار خوزستان افزود: رابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده می شد اما اکنون دیده نمی شوند؛ برقرار شود و ما به سراغ آن ها برویم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، تصریح کرد: تقسیم کاری میان فرمانداری ها، ادارات کل و شهرستان ها جهت نمایشگاه صورت گیرد تا دستاوردهای دولت به گوش مردم برسد.

وی ادامه داد: ارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه ها مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آن ها نیز با از دستاوردهای دولت مطلع شوند.

استاندار خوزستان ابراز داشت: اردوهای راهیان پیشرفت حرکتی موثر برای بیان دستاوردهای دولت بود که باید در این روزها هم باجدیت ادامه پیدا کند.

حسینی محراب گفت: برنامه ریزی های لازم برای افتتاح ها و کلنگ زنی ها انجام شود و پروژه ها در سامانه ثبت شوند.

وی اظهار داشت: فرمانداران در اربعین از ورودی پنج مسیر شوش، اندیمشک، هندیجان، بهبهان، ایذه باید کریمانه بودن خوزستان را به رخ بکشند.

استاندار خوزستان بیان داشت: مسیرهای حادثه خیز با موکب، چراغ های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده شود.

حسینی محراب عنوان داشت: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در افتتاح پروژه ها به گونه ای برنامه ریزی شود که به تبلیغات زمان انتخابات نرسد.