روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ مردانی است که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگه داشتند.

 

آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در عین اسارت، آزاده ترین جایگاه را در تاریخ ایثار و فداکاری به نام خود ثبت کردند. باز خوانی نقش حساس این رادمردان صبور و نجیب، راهگشای عبور از گذرگاه های سخت است که همواره می تواند نقشه راه انسان ها در مسیر پر فراز و نشیب آزادی و آزادگی باشد.

 

تکریم و گرامیداشت مقام آزادگان و ایثارگران فقط به یک روز خاص خلاصه نمی شود بلکه همه ما تمامی روزهای امن و آراممان را مدیون رشادت های این غیور مردان هستیم و آزادگان برای همه ما به ویژه نسل جوانی که روزهای پرالتهاب جنگ تحمیلی را تجربه نکرده اند، مصداق عینی تاریخ و اسوه های صبر و عزت هستند و با گذشت بیش از سه دهه از بازگشت غیور مردانه آزادگان، این قشر همچنان برای ما عزیز و ستودنی هستند همه وظیفه داریم ضمن بزرگداشت مقام این بزرگواران از صبر و ایثار آزادگان عزیز در زندگی روزمره خود درس بگیریم.

 

بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت افتخار برانگیز آزادگان به کشور عزیز ایران را به تمامی مردم به ویژه شهروندان مسجدسلیمان وجامعه ایثارگر مسجدسلیمان قهرمان تبریک عرض نموده و برای این عزیزان و خانواده گرامیشان سلامت و سعادت و طول عمر بابرکت از خداوند متعال خواهانیم.

 

آرش قنبری

 

شهردار مسجدسلیمان