به گزارش خوزپرس در این مراسم که با حضور دکتر شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و ایرج دلشاد مسوول حراست شبکه، برگزار گردید از خبرنگاران شهرستان هندیجان قدردانی شد.

دکتر علوی ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: هدف از عنوان روز خبرنگار، گرامیداشت و ارج نهادن به خدمات این قشراست که در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می کنند. وی افزود: خبرنگاران نقش مهمی در اصلاح امور در سطح جامعه دارند و با شفافیت در اخبار، باعث دیده شدن و در نتیجه رفع مشکلات و معضلات میشوند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه خبرنگاران فعال در شهرستان همواره با حفظ رسالت خبرنگاری خود که انعکاس اخبار به شکل صحیح و درست آن است، در مورد موانع و مشکلات بزرگنمایی نکرده و موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد یاس و نومیدی در مردم نمیشوند. همه میدانیم مشکلاتی هست و خبرنگاران به عنوان آیینه اتفاقات شهرستان باید رسالت انعکاس آیینه وار اخبار شهرستان را حفظ و مقدس شمارند و هدفی جزء پیشرفت و اعتلای هندیجان نداشته باشند. همه باید پشتیبان هم باشیم و از فریاد حق خواهی و مطالبه امکانات و نیازمندیهای شهرستان حمایت کنیم.

درپایان: مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و در پایان با اهداء گل و تقدیرنامه از زحمات بی شائبه و دلسوزانه خبرنگاران فهیم شهرستان هندیجان تقدیر بعمل آمد.