به گزارش خوزپرس از اهواز، مدیرعامل پتروشیمی غدیر با بیان اینکه سال گذشته با تولید ١٣٢ هزار تن محصول pvc، یک رکورد تاریخی در تولید را به ثبت رساندیم، گفت: با علم به اینکه حفظ موفقیت مهم‌تر از موفقیت است، بر این اساس در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ توانسته‌ایم با تولید ۴۹ هزار تن VCM و ۴۸ هزار تن محصول PVC رکوردی بی سابقه در تولید این محصول از بدو تاسیس پتروشیمی غدیر را به ثبت برسانیم.

حسین صفاری اظهار کرد: پس از مدت‌ها روند صعودی تولید در پتروشیمی غدیر در حالی ادامه دارد که تیر امسال عملیات اصلاح راکتور، کوره کراکینگ، برج‌ها و شارژ کاتالیست بدون وقفه در تولید صورت گرفت.

وی ادامه داد: این موضوع با همت و تلاش بی وقفه پرسنل با درایت این شرکت محقق شده و ماحصل انجام موفقیت آمیز یکی از پرریسک ترین اقدامات تعمیراتی است که با مجاهدت وصف ناپذیر همکارانم به انجام رسید و برکات آن اکنون در نتایج تولید پتروشیمی غدیر مشهود است.

صفاری با اشاره به سرعت قابل قبول پیشرفت پروژه کلرآلکالی این شرکت اظهار کرد: بلافاصله پس از کلنگ زنی پروژه کلرآلکالی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی گفت: امیدواریم این پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد تا مشکلات تامین خوراک پتروشیمی غدیر برای همیشه مرتفع شود. بدین ترتیب در آینده نزدیک باید منتظر ثبت رکوردهای بسیار بیشتر از این شرکت باشیم.