به گزارش خوزپرس از شوشتر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بازدید از زندان شوشتر و دیدار با مدیران این نهاد،  در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای زندانیان تاکید کرد.

مجید  منادی در سفر یک روزه خود به شهر شوشتر ضمن حضور در زندان شوشتر با مجموعه مدیران زندان این شهرستان گفتگو و در خصوص همکاری های فرهنگی هنری با این مجموعه  اعلام آمادگی کرد .

وی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و‌ گفتگو  و تاکید بر تداوم بیش از پیش همکاری های حوزه فرهنگ و هنر با مجموعه زندان شوشتر ، تشکیل جلسات دیگری را برای تصویب و تدوین ارایه هر چه بیشتر و بهتر خدمات فرهنگی هنری و آموزشی خواستار شد .

اهدا کتاب و تجهیز کتابخانه ی زندان ، برگزاری کلاس های مهارتی ، آموزشی و هنری  در زندان از جمله مواردی بود که در این دیدار مصوب  و بر پیگیری این مصوبات  از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تاکید شد.

لازم به ذکر است سال گذشته ضمن حضور اساتید حوزه هنر شوشتر در زندان و اجرای برنامه های فرهنگی هنری  ، در دو نوبت با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیش از پانصد جلد کتاب به زندان شوشتر اهدا شده بود .