دیدار و نشست خبری خبرنگار پایگاه خبری خوزپرس دزفول با زهرا ژولی تنها مربی زن کیک بوکسینگ WKA و قهرمان کیک بوکسینگ و ووشو، فعال ورزشی‌ دزفول

 

ژولی گفت: ارزشهای رزمی یک برنامه ی تخصصی و رزمی محور است نقش مهم زنان در خانواده بر کسی پوشیده نیست اگر بانوان دارای روحیه بالا و سلامتی جسم باشند قطعا در خانواده نیز این روحیه را به دیگر اعضاء انتقال خواهند داد

 

وی در ادامه گفت: بانوانی هستند که با وجود همه مشکلات پیشرو در عرصه ورزش خوش درخشیده اند و نه تنها در ورزش ورود کرده بلکه ورزش را به صورت آکادمیک و علمی فراگرفته اند، و اندوخته های خود را در اختیار سایر بانوان می گذارند.

 

وی در خصوص ارزشهای رزمی گفت:، ارزشهای رزمی یک برنامه ی تخصصی و رزمی محور است و در جهت ارتقای سطح رزمی یک شهرستان خصوصا در حیطه ی بانوان باید همگی کوشا باشیم .همچنین از مسئولین مربوطه میخواهم که نگاه ویژه ای به رزمی بانوان در شهرستان دزفول داشته باشند و حداقل امکاناتی در اختیار بگذارند تا رفته رفته هنرجوهای بیشتری را جذب این نوع رشته های پرکاربرد کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: هنرهای رزمی به سیستم‌ها و سنت‌های مدونی از تکنیک‌ها و فنون مبارزه‌ای گفته می‌شود که با انگیزه‌ها و دلایل متفاوتی تمرین می‌شوند؛ برای دفاع شخصی، رقابت در مسابقات، سلامتی بدنی و تناسب اندام، سرگرمی و تفریح و همچنین رشد و تعالی روحی، جسمی و معنوی. و طبق نظر شخصی و سلیقه ای بنده ،جدا از بحث سلامت بدنی و تناسب اندام ،رزمی را از جهت ارتقای روحیه ی مبارزه ای دنبال کنند .

 

وی در خصوص علاقه خود گفت: از بچگی به ورزش علاقه ی زیادی داشتم از ۵سالگی فعالیت ورزشی خود را در تکواندو آغاز کردم و در طی گذر زمان تا دوران دبیرستان در رشته های بسکتبال،والیبال،ووشو،تنیس روی میز و … فعالیت داشتم . بعد از ورود به ۲۰سالگی همزمان با تحصیل در رشته ی تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقدام به گرفتن کارت مربیگری بدنسازی ،آمادگی جسمانی نمودم

و درحال حاضر مربی فعال در رشته های کیک بوکسینگ،هنرهای رزمی ترکیبی، بدنسازی ،آمادگی جسمانی،فیتنس،فانکشنال،cx،ایساتیس(زیر نظر هیئت انجمن های رزمی شاخه ی ریتمیک و  ورزشهای مبارزه ای  ) هستم .

 

ژولی گفت:تنها مربی زن کیک بوکسینگ فعال در دزفول زیر نظر هیئت انجمن های رزمی به ریاست محمد صالحی هستم.

 

زهرا ژولی متولد ۱۳۷۶ زاده شهرستان دزفول ،ورزشکار،قهرمان کیک بوکسینگ و ووشو ،فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ی فیزیولوژی تغذیه ی ورزشی از دانشگاه سراسری و شاغل در حیطه ی ورزش است.