به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان روز دوشنبه به همراه جمعی از فرماندهان فراجا بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهید قنبری و تجلیل از خانواده این شهید اظهار کرد: آسایش و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که به دنبال ناامنی در جامعه هستند به شدت برخورد می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همکارانم در نیروی انتظامی کشور همواره به دنبال برقراری نظم و امنیت هستند تا مردم در رفاه و آسایش باشند.

حضور سردار رادان در منزل شهید قنبری

سردار رادان پس از حضور بر سر مزار شهید مدافع امنیت، با حضور در منزل شهید قنبری به مجاهدت‌های این شهید اشاره کرد و گفت: یاد و نام سرگرد شهید محمد قنبری همیشه جاوید و زنده است و راه پر افتخار او ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا سرگرد محمد قنبری روز یکشنبه ۲۱ خردادماه امسال در راه تامین امنیت شهروندان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در اهواز، ایذه و صیدون در روستای چلسرخ شهرستان صیدون به خاک سپرده شد.

سرگرد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.