به گزارش خوزپرس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور عصر سه‌شنبه در مراسم تشییع شهید محمد قنبری اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران جنگی تمام‌عیار برای نابودی ملت ایران تدارک دیده بودند که شهیدان ما جانانه دشمنان را به خاک ذلت کشاندند.

وی افزود: درود به شهدای مدافع حرم که به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، تکفیری‌ها را نابود کردند. به گفته خود آمریکایی‌ها، هفت تریلیون دلار در جنگ با اسلام هزینه کردند و نتیجه‌ای نگرفتند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: این جمعیتی که امروز از نقاط مختلف استان خوزستان به شهرستان باغملک و بخش صیدون آمدند، دلداده شهید امنیت محمد قنبری هستند. فردی که برای امنیت ما، ۲۵ سال در لباس مقدس نیروی‌های مسلح مجاهدت کرد.

وی افزود: حضور پرشور شما در این مراسم نشان می‌دهد که همواره در مسیر شهدا و آرمان‌های نظام حرکت کرده و پشتیبان رهبر انقلاب اسلامی هستیم نه مثل مزدورانی که در اروپا و آمریکا و در دامان اربابانشان زندگی کرده و از پشت قاب شیشه‌ای به فکر فریب مردم هستند.

سردار شاهوارپور با اشاره به ۱۶ هزار شهید ترور در کشور گفت: در سال ۶۰ با وجود اینکه در حال جنگ بودیم، منافقین و گروه‌های تجزیه طلب جنایت‌های بسیاری کردند تا انقلاب شکست بخورد اما ملت ما، ملت امام حسین (ع) است و با این شهادت‌ها عقب نشینی نمی‌کند.

وی افزود: این شهادت‌ها دل‌ها را متحد و وحدت ایجاد می‌کند به گونه‌ای که مادر شهید قنبری می‌گوید من فرزند دیگرم را تقدیم انقلاب می‌کنم.

سردار شاهوارپور گفت: ما امروز با همه حزن و اندوهی که داریم، با افتخار به دشمنان می‌گوئیم نابودی شما نزدیک است و آینده متعلق به جوانان مستعد و شجاع ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه به دنبال تنش و درگیری در منطقه است افزود: عوامل مزدوری که عده‌ای را فریب می‌دهند بدانند نفرات آنها بسیار اندک است و جوانان ما با اقتدار در مقابل شأن ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین اقوام و مردم ما است و شاید در این راه جمعیت اندکی فریب بخورند. مجموعه نیروهای مسلح حتماً خون پاک شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم را می‌گیرد.

وی افزود: با اتحاد و برادی مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنیم و خون این شهید مشکلات را مثل سیل می‌برد.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

منیع: ایرنا