به گزارش خوزپرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: اگر مساله بی‌حجابی اهمیت ندارد چرا استکبار جهانی تمام قدرت خود را برای نشر این موضوع به کار گرفته و دنیا برای از بین بردن حجاب در حد جنگ جهانی تلاش می‌کند و آیا به اندازه‌ای که دشمن در زمینه بی‌حجابی تبلیغات کرده ایران در نقطه مقابل آن فعالیتی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی، اشتغال و مسکن مردم مورد توجه دولت است و انکار نمی‌شود ادامه داد: دولت و مسئولان در حد توان در حال تلاش برای حل شدن تدریجی این مشکلات هستند.

امام جمعه اهواز در ادامه از دستاوردهای مهم و افتخارات نظام اسلامی به برخورداری ایران از موشک فراصوت فتاح اشاره کرد و گفت: از پیام‌های مهم این دستاورد به جهان، همین کافیست که تنها سه کشور محدود از جمله روسیه، چین و آمریکا از آن بهره‌مند هستند و نظام اسلامی همواره با توانمندی از کشور در مقابل دشمنان محافظت می‌کند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ایران با وجود تحریم‌ها به این موفقیت دست یافت ساخت این موشک همچنین پیام روشنی به صنایع داخلی و صنعت خودروسازی دارد که به افزایش کیفیت و تحول در این حوزه منجر شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مهمترین درس از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) ایمان و امید است بیان کرد: سه مولفه اساسی امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی، بستر ساز ایجاد امید هستند که به تعالی جامعه می‌انجامد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص هزینه وسایل حمل و نقل درون و برون شهری توضیح داد: قیمت بالای بلیط برخی شرکت‌های هوایپیمایی و یا قطار مردم را با مشکل مواجه کرده که مسئولان باید نظارت جدی و برخورد قاطع در این خصوص داشته باشند؛ خط اتوبوس‌های شهری نیز در اهواز، حاشیه شهر و مناطق محروم باید افزایش یابد.