به گزارش خوزپرس از اندیمشک، در این روزها وعده‌های دروغین و فراموش‌کاری بعد از پیروزی، هم مسیر زندگی شیرین مردم شهرستان اندیمشک در مدتی کوتاه شده  و پدید آورنده آرزوی یک شهر مدرن و توسعه یافته در قلب شهروندان میشود، مقوله ای که قدمت دیرینه در این شهر پر شور و حماسه ساز دارد.

مشکل از آنجایی آغاز می‌شود که نامزدها و حامیانشان به تخریب یک دیگر مشغول شده و افترا می‌زنند، برخی خانواده را مورد هجمه قرار داده و جرم‌های اقوام و نزدیکان به فرد را ناشی از قدرت گرفتن عمو یا دایی می‌دانند که با نگاهی سطحی در پرداخت جرائم و جانب‌داری چندان هم نامربوط به نظر نمی‌رسد اما زمانی نگران کننده تر می‌شود که کلام از فساد سازمان یافته به میان می‌آید، نگرانی پدیدار می‌شود، آیا این اتهامات واقعیت محض است؟

چرا مرجع قانونی اسناد و ادعاهای موجود در دست فرد یا افرادی که ادعای فساد افراد و مسئولین شهری گذشته اندیمشک که حال بعضاً تأیید صلاحیت شده و از فیلتر تمام مراجع صالح عبور کرده‌اند را مورد بررسی قرار نداده؟

آیا نامزد های انتخاباتی  از میلیاردر نفتی قدرتمند ترن که قوه قضاییه نمی‌توانند اقامه دعوا بنمایید یا تهمت زنندگان دروغ میگویند؟

آیا تمام نامزدهای مخالف تفکری خاص فاسد هستند و تنها طرفداران این گروه خاص پاک و مبرا از خطا هستند؟

آیا فرماندار هیئت اجرایی استاندار و دوستان قوه قضاییه از فریادها و بی اخلاقی‌ها این جماعت کینه توز اطلاع دارند اگر مطلع هستند چرا واکنش نشان نمی‌دهند؟

حال رسانه‌های استان به عنوان صدایی به دور از وابستگی‌ها آماده انتشار اسناد و سخنرانی‌هایی است که نامزدها ادعای وجود آنها را در روزها و سال‌های اخیر با فریادهای پر سر و صدا و پرحاشیه اعلام میکنند، تا در منظر قضاوت مردم به تصویر کشیده‌ شود.

به این امید که پس از انتشار مطالب در صورت موجودیت داشتن بتوان از تمام ظرفیت‌ها برای اثبات یا رد متن‌های منتشره استفاده و اقدام شود و شهروندان واقعیت را همان‌گونه که هست، ببیند و از دروغ و ریا به واقعیت و انصاف رهنمود شوند.

همچنان ارائه این مدارک را به قوه قضاییه به عنوان مرجع قانونی و صالح بهترین راه می باشد.