به گزارش خوزپرس ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند با صدور پیامی ولادت حضرت معصومه(س) و فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت:

در متن پیام تبریک آمده است:

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی القعده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

دهه اول ذیقعده به یمن میلاد فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س ) و میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است و این دهه تجلی تداعی کننده رحمت و کرامت پروردگار متعال به مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

این دهه که یادآور بسیاری از مفاهیم بلند و ارزشمند، یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی است و همچنین تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر می باشد، فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

اینجانب فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته زاد روز با برکت میراث دار گنج عصمت وسکان دار سفینه ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)و دهه کرامت و روز ملی دختران را به ملت ایران به ویژه مردم شریف مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت دارم.