خوزپرس: مساله ای که این روزها همه را در بهت و نگرانی و دلواپسی فرو برده  ابهامات در انتصاب فرماندار شوشتر است .
پس از دکتر دهدشتی که یکی از سالم ترین و محبوب ترین شخصیت ها در بین فرمانداران ادوار گذشته شوشتر بود حالا مردم شوشتر ، ادارات و ارگانها ، شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه و عموم مردم و مطالبه گران انقلابی  یکصدا خواهان  انتصاب فرمانداری هستند مستقل ، کوشا و انقلابی . فرمانداری از جنس همین مردم پاک و نجیب ، فرمانداری  به نام حاج محمد حسن کجبافی…
 اما چرا  همه از حاج محد حسن کجبافی به عنوان بهترین گزینه نام می برند . بی شک شرایط حساس شوشتر ، گمانه زنی های برخی برای انتصاب افرادی بی نام و نشان و بی تجربه و ضعیف و البته  ویژگی های منحصر به فرد  جناب اقای کجبافی  (که در ادامه بدان ها اشاره می شود) از اهم دلایل  توجه مردم شوشتر  به این نام مبارک و محبوب است .
۱) حاج محمد حسن کجبافی  هم از تجربه خوبی در اداره امور فرمانداری  و شهر  برخوردار است  و هم تعهد لازم را برای این جایگاه  با توجه به پیشینه ای پر بار، داراست .
۲) کجبافی خود برادر سردار رشید اسلام و انقلاب و شهید مدافع حرم حاج هادی کجبافی ست ؛ این بسیجی و رزمنده ی جبهه و جنگ متعلق به خانواده معظم شهداست و این خاندان محبوب همواره مورد تایید مردم متدین شوشتر ، علما  و خانواده ی شهدا ،ایثارگران و رزمندگان بوده و هست .
۴) خط قرمزهای این فرزند برومند شوشتر  همواره در گفتار و رفتار آرمان های مقدس امام و شهدا ، فرامین و منویات امام خامنه ای بوده و در این سالها عملکرد ایشان گواه این ادعاست .
۵) اشراف  این شخصیت متدین و انقلابی  به مسایل سیاسی,. اقتصادی و فرهنگی  از وی شخصیتی جامع الشرایط ساخته که می تواند گره های کور توسعه ی شهر شوشتر و حومه ان را وا کند .
۳) محبوبیت فراوان کجبافی در بین اقوام نوید ان را می دهد که در صورت فرماندار شدن نگاه یکسانی به همه ی اقوام داشته باشد و در جهت توسعه بیش از پیش شوشتر از ظرفیت های بسیار سه قوم شوشتری ، بختیاری و عرب در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب استفاده نماید .
۴) افرادی که به فرمانداری و شخص کجبافی در این سالها  مراجعه کرده اند همواره در دیدارهای چهره به چهره به ویژه در ملاقات های عمومی  با فردی روبرو شدند که هم دلسوز بودو هم پیگیر مسایل و مشکلات آن هم با روی خوش و اخلاق نیک  و همین  تکریم ارباب رجوع از وی چهره ای فوق تصور محبوب ساخته و صد البته به دست اوردن محبوبیت ان هم در کار اجرایی به این سادگی ها نیست  به قول حافظ :
صد نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود .
۵) ارتباط تنگاتنگ با علما ، صاحب نظران ،  نخبگان و اندیشمندان  در صورت فرماندار شدن ایشان ، توسعه ی همه حانبه ی شوشتر را سرعت قابل ملاحظه ای خواهد بخشید .
به هر حال امیدواریم استاندار عزیز و محبوب خوزستان با توجه به شرایط خاص شهرستان شوشتر به سادگی از نام بزرگ و ارجمند حاج محمد حسن کجبافی نگذرد و با صدور حکم فرمانداری  برای  این فرزند انقلابی و جهادی شوشتر ، موج  نگرانی های ایجاد شده روزهای اخیر را از بین برده و  دل مردم شهرستان شوشتر  را شاد و آنان را در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و برای حضوری دشمن شکن و حماسه آفرین ،  انگیزه ای دو چندان بخشد .
ان شاالله…
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند !
به قلم « سربلند ِسر به زیر»