به گزارش خوزپرس از اهواز،آیت الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه در اجتماع عظیم مردم خوزستان در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه خوزستان ، استان نمونه در شهادت، ایثار، آزادگی و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است گفت: خوزستان دین خود را ادا کرده است و امروز باید همه کشور به ویژه مسوولان نسبت به این استان و مردم با وفای آن ادای دین کنیم.

رییس جمهور گفت: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ایثار، از خودگذشتگی و رشادت را به نمایش گذاشت.

آیت الله رییسی، نیروی جوان، کارآمد و اثرگذار را از جمله ظرفیت های مهم خوزستان دانست و گفت: جوانان بروند بسیاری در این استان وجود دارند که باید اشتغال آنها با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی اشتغال را اولویت خوزستان بیان کرد و ادامه داد: تلاش همه مسوولان در خوزستان باید بسترسازی برای اشتغال و فعالیت جوانان این استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروی بومی در همه بخش ها بر غیربومی اولویت دارد ادامه داد: اشتغال اولویت دولت است و همه بخش ها در ایجاد اشتغال باید نقش آفرین باشند.

آیت الله رییسی حضور پرشور مردم در این استقبال را ناشی از دلدادگی مردم خوزستان به انقلاب عنوان کرد و افزود: مهمترین افتخار بنده نوکری برای مردم است.

رییس جمهور ادامه داد: برای رفع مشکلات خوزستان اگر نیاز باشد 70 بار به این استان سفر می کنم؛ بنابراین تا زمانی که مشکلات مردم و جوانان حل نشود دولت آرام نمی گیرد.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان حماسه ساز بوده و هستند گفت: دولت نه برای رای بلکه برای عهدی که با مردم بسته خود را ملزم به گره گشایی از مشکلات می داند.

آیت الله رئیسی گفت: همانگونه که مردم خوزستان با ولایت و انقلاب به عهد خود وفادار هستند بنده نیز به عهد خود به این استان و مردم کشور وفادار خواهم ماند.